Sila Klik Disini

Thursday, 30 January 2014

BISKUT MARIE CHEESE MELELEH-LELEH AYAQ LIUR

Tajuk ni aku dah taip dari tahun lepas lagi.. tapi yang ade tajuk je.. giler ahhh.. ok meh sambung ckit citer marie layer ni.. kan aku ade buat coklat moist bantat tu...then aku ade beli cream cheese kan.. hah ape aku buat dengan krim cheese tu???

Cream Cheese
Gula
Fresh Milk
Biskut marie ikut nk kopi ke biase ke

Aku pukul cream tu sampai kembang la jugak jari jemari gebus i ni.. pastu masuk gula dgn fresh milk... pukul lagi sampai cair ikut mana yang kita suke..aku kan sesuke hati sebab tu xjadi...

Pastu rendam biskut marie jap dalam fresh milk td..then layerkan biskut dengan krim cheese td..

Lepas siap simpan dalam peti..esok keluarkn makan...pehhhh memang meleleh cheese arr...

Ehhh dah siap ke citer ni...apesal pendek sangat.. macam biase pic takde sebab tak sempat nak snap dah licin aku makan..kahkahkahak

P/S : sila kurangkan makan cheese ye cik shuhada... padahal semalam baru makan ayam keju bersalut oat... jap lagi aku taip ehh resipinye