Sila Klik Disini

Thursday 13 June 2013

SAHABAT

Semalam takde mood sangat nak menaip.. hari ni pon mood tetap kelaut.. sebab saya rindu kamu !!! rindu mahu peluk kamu. makan dengan kamu. gelak ketawa dengan kamu. masak dengan kamu. tengok tv dengan kamu. menangis dengan kamu. kerja dengan kamu. tido dengan kamu.. semuanya la dengan kamu.. kamu tidak merindui ku kah?? 

Seronok kan bangun tido ade orang kejutkan walaupon hanya dengan pangilan SHUHADA.. DH PUKUL BRAPA. suara yang menyeramkan.. hehheehhe.. tapi saya telah merinduinya.. seronoknya kalau bila balik kerja petik kacang botol depan rumah.. masak nasi.. tumbuk lada dengan ikan bilis.. goreng telur dadar.. makan dengan kicap.. sambil menangis-nangis kepedasan. kemudian bibir menjadi jabir.. hahahahha.. sedap je kan makan sampai tambah-tambah..

Meriah je bilik kecil itu walaupun takde tv lagi.. duduk 2 orang macam 10 orang suara ketawa.. tapi pukul 9 malam dah senyap..lelap dah.. macam membajak sawah je penatnya.. tapi bila dah ade tv macam taknak lelap pulak mata ni ye. layan akademi fantasia.. layan bola sambil jerit kat bantal sebab takut kuat sangat.. layan kardashian.. layan asian food chanel.. dari tv besar gabak.. pastu kecik gile.. last yang sedang-sedang saje.. kesian pak man bawakkan tv tu kan..

Bulan ni dah start candat sotong.. dulu hari-hari makan sotong pon takpe kan.. berebut cari telur.. dapnye. sotong masak lemak.. masak kunyit pedas-pedas. nasi goreng sutun.. sotong tepung. tom yam sotong ade ke?? bubur sotong penah ke? yang best sotong celup tepung tanjung lumpur. tapi kat aziz sata pon ok gak kan.. sotong yang mok gee masak pon sedap kan.. untung aku dapat kawan yang nafsu makan nya serupa.. pedas sampai nangis. sakit perut belakang kira.. pastu gelakkan masing-masing sebab cedera bontot..hahahaha..

Kenapa masak bubur kat sini tak sama macam masak dengan kamu..adakah air tangan yang berbeza.. atau tiada campuran air liur yang terhasil dari gelak dan bercakap je.. atau adakah memasak dengan penuh kasih sayang kita tiada disini.. ataupun salah ramuan dan cara memasak?? sangat rindukan feeling memakan bubur disaat kelaparan balik dari kerja.. pagi sebelum gi kerja panaskan kemudian membawa ke opis..ohhh bubur ayam campur cendawan yang sangat pedas akibat dari cili padi yang banyak serta lada hitam.. pedas-pedas sedap..marvelous..


[Najwa Latif]
Kau ada dikala ku suka
Dikala ku duka
Setiap tangisan dan juga ketawa
Kau ada dikala ku perlu
Setia menemaniku
Pegang erat tanganku bila aku jatuh
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
[Syamkamarul]
Kau ada di kala ku jatuh
Di setiap bangunku
Terus menemaniku
Tanpa rasa jemu
Kau ada di setiap tawa
Di kala bahagia
Kau menjadi sahabatku
Selamanya
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
[Sleeq] RAP
Yeah sahabatku
Tetap bersamamu jika kau perlukanku
Dan ku tak kaku tak kekok
Kalau sampai buntu kita belok yok (yok)
Berjangkit sesama seperti mengusik si melatar
Kau kau jangan kau melampau
Dan kalau siapa mengusik Najwa
Tolong bagitau aku tapau
[Najwa Latif dan Syamkamarul]
Ku tahu ku kan selalu ada
Pada dirimu
Dan ku harap kau juga rasa begitu
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi
Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku
Kau lah yang di situ
Setia menunggu ku
Kau lah yang satu
Menjadi sahabatku
Sahabatku

Di hari yang indah ini aku amat merindui kehadiran mu dear.. rasa ingin kembali semula ke tahun-tahun bila kita bersama.. kenangan yang takkan penah pudar sehingga ke akhir hayat.. ku harap kamu jua begitu.. hanya maut yang memisahkan kita.. terima kasih untuk setiap kata-kata semangat.. nasihat.. terima kasih untuk semua kegembiraan dan kebahagian.. terima kasih untuk segalanya yank.. terlebih terkurang harap dihalalkan.. tak sabar nak tunggu hari bahagiamu.. sebab akula orang yang balik gembira kerana akan ada orang yang akan menjaga mu.. aku tak risau dah kat sini..

Thanks for everything dear..

This roses pictures for you.. we will go to cameron together again for this roses.. i want to give you.. i want to see your sweetness smile.. MISS all the moment with u..


pic google dlu ehhh.. sampai cameron  tido dengan rose..mandi bathtub with kelopak rose.. perasaan kaya.. hheheheh.

No comments:

Post a Comment