Sila Klik Disini

Wednesday 27 March 2013

Hari Ini

Wow !!! mcm terjebak je ni ..akibat dr membaca blog otai2 ... aku rase knape aku nk buat blog ni untuk aku bercerita .. dari dlu lagi aku suke sangat menulis diari tapi adik-adik aku suke curi2 bace ... dahlah bace kuat2 sampai aku yg kat dlm bilik ni dengor... suke sgt menyakitkan ati.. so dh lame aku senyapkan diri dari menulis ape2 yg berlaku dlm hidup aku. last diari aku rse2 dalam tahun 2005 mse tu aku abis tingkatan 5. aku beli diari tu kat mydin KL. Kononnye kenangan dr KL sbb aku g rombongan. First time dpt g rombongan dgn kengkawan tpi abah tetap sruh adik aku tmnkan ..So mulai arini aku akn tulis kat sini ... mungkin bkn utk orang lain...ckup la untuk aku simpan kenangan sbb aku ni pelupe ...kahkahkah ...

No comments:

Post a Comment