Sila Klik Disini

Monday 13 May 2013

DANGA BAY OOOOO DANGA


Sepatutnya entry ni aku dh post ari sabtu tapi disebabkab kesesakan lalulinta internet kat opis ni maka ianya gagal dilaksanakan..

10 Mei 2013 sekali lagi aku dapat interview SPA untuk jawatan N27 penolong pegawai tadbir. untuk kali ke-4 rasenye dah ni...insyallah mana tau kali ni dapat pulak kan..ni ayat biasa pn bedah la kan pujuk aku suruh pergi jugak...baiklah ibunda terchinta...anakanda menurut perintah dengan mengepow RM10 wat bayar tol...hehhehe...baik kan anakanda ni..sepuluh ringgit je...hahhahaa...maka dengan lemah longlai aku dok basa isu semasa... tapi yang peliknya patpuluh kali aku baca apesal tak masuk2 dalam kpala otak ni...dah tua sangat ke aku ni???? ala lek arr belum masuk 3 series lagi...aahhhh lantaklah jawap je ape yang mampu...tapi kat sini aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada blogger fillanie the kasihs kerana membuat entry tentang PTPTN...sebab itu adalah salah satu soalan yang di tanya oleh panel interview...so sedaplah aku goreng ayat...macam goreng ayam berempah aku jawap..hahhaha…ok start dari malam aku dah kunci jam supaya terjaga pukul 6.30..tetapi henfon tu tak bunyi pon...nasib baik aku dengar suara ma jerit...melompat aku bangun terus gi mandi..5 minit lagi pukul 7 ok!!!!mana nak kena hantar kuih dulu...adoiyaaaaiii...pukul 7.50 aku baru masuk highway senai-desaru..dengan harapan bahawasanya akan sampai di danga bay jam 8.30 pg...cipet tullah...apehal jammed kat desa cemerlang ni...dari start masuk highway sampai la kat tempat jammed tu aku sempat pakai mosturizer...foundation..bedak2...blusher...lip ice...dan eye shadow...teror tak?? dalam kelajuan 150km/j...berpeluh tangan...disebabkan jam itu aku sampai pukul  8.50...oklah belum kul 9 lagi...then giliran aku no 8...2 jam menunggu dan aku berjaya menghafal tugas-tugas PPT..tapi yang aku ingat mase interview tu

1. Pengurusan kewangan
2. Perolehan bekalan
3. Pengurusan majlis rasmi
4. Pengurusan pentadbiran

Padahal banyak lagi tapi oklah kan..dari lupe terus...adalah dalam setengah jam aku kat dalam bilik tu...di tanya bertalu2...tapi kali nie aku tak rase takut sangat...mood aku relax..cool je...yelah dah 4 kali kot...dan aku boleh berinteraksi dengan selambanya...alhamdullilah ada hikmah aku balik keje dekat2 dengan rumah...yelah sebelum ni kan aku asyik gilerkan keje kat hotel... mungkin ni aturan yang terbaik untuk aku..sebab pengalaman kat sini la aku boleh related kan tugas2 untuk PPT ni...insyallah doakan kali ni aku dapat ye!!! amin..

Beria ni nak amik gambar aku make-up dan bertudung...tapi  hampeh...hp aku tetibe wat hal memory penuh la pulak...tak dapat nak masuk kat dalam blog...hukhukhuk..lepas setel interview tu aku ingat nak lepak jap arr dengan Why...so call janji jumpe kat JUSCO tebrau sebab dia masuk keje pukul 2...WHY blanje aku makan rojak n banana split!!!marvelous yehh.. tapi boleh plak tetibe WHY wat lawak sengal dia..

WHY : besar dok pisang ni kan...kalu masak sedap..slurpp ok sedap
AKU : pisang montel kan ni..besar..manis tak kelat
WHY : bukanlah ni pisang banana...
AKU : hah???? heeyyy pisang montel lah aku selalu tengok kat bwh ni jual...
WHY : taklah bum ni pisang banana...(dengan bangganya dia lawan aku)
AKU : BANANA?????? tu bukan pisang ke??
WHY : hhahahahahhahahahahah
AKU : aku tak tahan beb nak gelak besar gak. ahhahahahahhaha

a few table dok perati aku ketawa terbahak2...ok ok ok beb ko nak cakap pisang PANAMA kot...kuang kauang kuanggg....gelak guling aku lepas kau tinggalkan aku sensorang..padahal sebelum salam aku dah cakap jangan cium aku...ramai orang tengok...yelah kat area situ ramai kawan2 keje dia...ehhh selamba badak je dia..iisk iskk

Sebelum balik aku round2 kat bahagian sushi bawah tu...peehhh meleleh ayaq liur..ape lagi tak kira dah ni duit minggu ni dah abis..terpaksa guna budget minggu depan punye...abisla hujung bulan pn bedh kena paw lagi...sedapkan sushi...ayam 2 ketul..semalam makan seketul arini panaskan makan seketul lagi dengan nasi lemak...balik dari jusco singgah mr mc d plak...double beef n bubur...punyala kebulur dari pagi makan 2 biji keria je...jadi hujung bulan terpaksa mengepow encik dan puan...hehhehhehe.. oklah penat dah taip...nak attach gambar xde..urmmm..ohh ade 1 pic aku tengah makan sushi dikala jammed kat kota sebab hujan...tu dalam fb...20 minit lagi nak melabuh tirai...

bye!!!

eh apesal aku takley nak update guna hp aarrrr

No comments:

Post a Comment