Sila Klik Disini

Thursday 18 April 2013

KISS AND SAY GOODBYE

Lama rasanya tak update kan!!! busy ker?? hahhaha.. biasa la kadang-kadang mood monday blues tu terbawa-bawa hingga ke hari jumaat. boleh?? draft untuk entry jalan-jalan cherating pon hanya tinggal draft. takpe slow-slow nanti aku sambung la. semingu lebih dah balik dari bercuti aku masih terkenangkan cherating. macam mana ni. bising je cik bedah hujung bulan ni aku nak ajak dia pergi gambang.. dia cakap tak boleh tunggu bulan 6 ke?? baru je balik kn!!! muncung je aku.. ok pagi tadi macam biasa aku tetap akan keluar dari rumah pukul 8.15 am dan harus sampai ke ofis 8.30 am. perjalanan sejauh lebih kurang 26km..eh yeke?? dan pagi tadi banyak giler kenderaan menghala ke bandar penawar.. biasa aku boleh pecut 140kmj hari ni 110kmj je...sempoi je kan korang semua drive..aku pun malas la nak tension2 pagi jadi melayan la lagu dalam radio ni.. maka feeling2 la macam kat cherating... masih terpampang lagi semua kenangan tu depan mata aku.. 


Ni salah satu lagu yang buat aku menangis di tarikh 11 April 2011... menangis beriya-iya aku kat bus station...siap dapat sapu tangan manchester united dengan baju jeans...really miss that moment...tambah sedih lagi dah dekat 2 tahun aku simpan sapu tangan tu...akhirnya hilang di seremban sebab terjatuh dari kereta masa aku turun nak isi minyak...sedih yang amat...aku hanya terdiam dari seremban sampai melaka...punya la menyesal rasa nak patah balik je...pakkal je kereta abah tak berapa nak sihat...hukhukhuk...kembali sedih...

Dah dah..no more tears drop.. so layanz the song 

This has got to be the saddest day of my life...
I called you here today for a bit of bad news...
I wont be able to see you anymore...
Because of my obligations and the ties that you have...
We've been meeting here everyday...
and since this is our last day together... 
I wanna hold you just one more time...
When you turn and walk away don't look back... 
wanna remember you just like this... 
Let's just kiss and say good bye....

I had to meet you here today
There's just so many things to say
Please don't stop me till I'm through
This is something I hate to do

We've been meeting here so long
I guess what we done was wrong
Please darling don't you cry
Let's just kiss and say goodbye

Many month has passed us by
I'm gonna miss you i can't
I've got ties and so do you
I just thing this is the thing to do

It's gonna hurt me I can't lies
Maybe you'll meet you'll meet another guy
Understand me won't you try try try try try try
Let's just kiss and say goodbye





No comments:

Post a Comment