Sila Klik Disini

Thursday 10 July 2014

LISTING ENTRY

Hola mere blog..lame dah aku tak menaip ni..kenapa kah?? busy keje ke?? susah la kat opis ni nak menaip...keyboard ni punya bunyi kantoi la aku tengah mengarang cerita..hohoho.. tak boleh jadi kena beli galaxy note ni.. ceahhh alasan kan ko nk tunggu hp baru...masih dalam perkiraan lagi sbb aku kena pilih nk pergi bercuti ke nk main henpon.. ha pilih shuhada jangan tak pilih... aku menaip ni sebab tengah susah hati my bff tak bagitau lagi dia dah bersalin blom.. masuk labour room pukul 6.45pg.. call henfon dia off.. hukhukhuk.. yank semoga mummy & baby baik2 je.. wish to be there..

Alhamdulillah dah 12 hari berpuasa.. tahun ni aku rasa paling penat sebab cik bedah takde pekerja.. rutin aku balik keje.. masak.. malam sibuk buat popiah sampai pukul 12.. kul 1 baru boleh lelap..pagi pukul 5 dah bangun...adoiii sakitnye badan...kaki pinggang semua sakit dah rasa macam tua sngat je.. tpi takpelah tolong mak sendiri kan dapat pahala dapat gaji lagi..

Ni aku nak buat listing sendiri entry tertunggak.. aku kena juga jugak coret kat sini sebagai kenangan nanti sebab aku ni kan pelupa yang amat... terserlah kan.. last entry aku pasal budget pergi melaka... lepas tu aku pegi tawau..minggu depan nya pergi melaka.. see kan busy.

1. entry first yang aku kena buat pasal percutian ke Tawau, Sabah 30 April (on my birthday) hingga 5 Mei .. 6 hari beb lepak kat sana.. sakan gile aku habiskan duit.. 1-3 Mei tu aku kat Pulau Mabul.... bestnye.. tak puas rasa nak pegi lagi..

2. next week nye aku pegi melaka pulak.. 10-12 Mei ... with #4singledaughter .. many thanks to my dear bff sebab bagi voucher.. sesat barat aku drive kat sana.. nasib ade waze azie.. coconut shake ohhh!!!

3. after that percutian bersama family ke kelantan.. 7 - 12 Jun ... aku amik EL 2 hari mc 2 hari lain2 tempat.. tragik gile la percutian kali.. and im driving for whole days.. huhhh

4. Transformer 4 - Age of Extinction  ... eh betul ke eja ni..ala belasah je.. with #4singledaughter 27 Jun ... at Aeon Tebrau City ... nganga mulut tengok...

5. Last but not least entry ramadan la.. aku dah tulis ape aku masak setiap hari.. kali ni memang aku pegang tender memasak.. cik bedah sian penat giler goreng kueh.. kali ni aku nak tulis resepi setiap masakan.. tapi macam biasa mesti takde gambar..

see banyakkan aku nak kena menaip.. adoiii.. en mohamad noh .. nak galaxy note 3 ... bertuah punya anak!!!

ok bai nak balik...

No comments:

Post a Comment